Postup při objednání zboží:
- Samotnému objednání zpravidla předchází cenová
nabídka, poradenství či optimalizace projektu.
- Součástí cenové nabídky je objednávkový formulář,
který je nutné potvrdit podpisem, popř. razítkem společnosti nebo
digitálním podpisem. Jiné objednávky, nebo ne řádně vyplněné,
potvrzené firma Zapf Daigfuss neakceptuje.
- Objednávku je poté možno zaslat e-mailem.
- Pokud není dohodnuto jinak, je podle objednávky a cenové nabídky
zpracována zálohová faktura (obvykle do dvou pracovních dnů)
- Zálohová faktura je zákazníkovi doručena e-mailem
- Po uhrazení zálohy na účet Zapf Daigfuss zákazníka kontaktuje spedice
pro dojednání podrobností závozu materiálu na stavbu. Materiál může být
k zákazníkovi dopraven obvykle do 14 pracovních dnů od připsání platby
na účet Zapf Daigfuss
- Další návozy si investor určí individuálně po domluvě se spedicí.
Jedinou podmínkou je navézt materiál do 3 měsíců od objednání.
- S každým návozem zákazník dostane řádnou fakturu. Po navrácení
palet a nářadí dojde ke konečnému vyrovnání se zákazníkem.
- Jakmile to bude možné, lze navrátit palety a nářadí do skladu
v Hořovicích. K tomuto účelu je nutné vyplnit
návratku.
- Termín pro navrácení palet je 1 rok od dodání na stavbu, termín pro
navrácení nářadí je 0,5 roku od dodání na stavbu. V případě
překročení termínu může být účtováno opotřebení
z původní ceny.